Wednesday, March 25, 2009

Seharian di Hospital


ubat nielah aku makan...

Hari ini aku pergi hospital kat dalam base nie..biasalah hari ini kene getah sebab ada minah uniform ijau telah salah mendaftarkan masuk kebilik tidak sepatutnya aku pergi..dah aku telah diambil darah,tinggi,berat sebanyak 2 kali..hampess punya minah..dah lah darah aku sikit..pastu masuk jarum x kena ngan urat..meraung sekejap aku..sakit beb..aku menahan geram jer..nasib baik minta maaf..and than menunggumu doc mcm %***~.nasib baik senior minah nie ckp minta maaf..sebab ramai patient yang terdiri dari orang sudah berumur..ye lah aku dpt berjumpa doc pukul 4 petang..dari pagi aku dtg sampai pukul 830 sampai pkl 4 ptg baru aku dpt berjumpa doc..badan aku lemah sgt sebab ambil darah sampai 2 kali akibat minah uniform ijau nie..lepas jumpa doc aku kena ambil urine air kencing and x-ray.badan kira dah memang sengal giler..biasalah aku papahkan diri untuk keluar dari sepital yang akan aku kunjungi bulan 7 nanti.sekian


p/s:tau ker minah yang pakai uniform ijau nie?
:orang awam diberi kelebihan..and sesama sendiri dianaktirikan walupun berlainan
uniform..adilkah?

No comments:

Post a Comment