Thursday, March 19, 2009

Hidup selagi hidup

Semalam aku 'duty'macam biasa menjalankan tangungjawab aku bekerja dekat sini..xde banyak melainkan kerja2 pejabat yang bertimbun2 n satu2 aku leraikan..banyak hati yang perlu dijaga..ermmmm aku pun tak tahu sampai bila akan jadi begini..n then hari ini aku ke hospital buat medical check up.ambil darah,x ray badan dan lain2..kesian kat aku kena ambil darah..dah darah aku jenis '0'..nak bagi pulak kat hospital tapi untuk dianlisis okay lah..nak kawin nanti kena ambil darah juga..:) lambat lagi lah..okay sekian sampai sini byk lagi nak cerita tetapi masa tidak mengizinkan..take care all

p/s: tajuk nie aku main bedal ajer,,,ada kena mengena ke ngan aku tulis kat bwh nie..?

3 comments:

  1. ye lah teha oii..darah o amat berharga bagi diri saya...

    ReplyDelete
  2. darah o kerrrr swap keding???
    oooooooooooooooooooooooooooooooooo....
    samerlaaa ngn owg gak...
    hakhakhak...

    ReplyDelete