Monday, March 23, 2009

Antara Isnin dan Tokey gunting rambut......

Semalam aku sampai ke Lumut dari Kl tepat jam 1515h..dah la kena hujan disuatu tempat..nasib baik x lencun(basah kuyup).Perjalanan balik memang memenatkan tetapi aku dah biasa dengan keadaan itu..semalam aku follow mamat yang dtg dari mana entah..dengan kelajuan 130kilometer sejam aku tetap mengekori motor beliau..tak pernah aku selaju demikian.dan semalam juga aku berkesempatan singgah di kedai gunting rambut disekitar manjung..nak dijadikan cerita semasa tokey gunting rambut menyiapkan rambut aku,kedainya diserbu oleh pihak imigresen dan proses menyetllekan rambut aku tertunda setengah jam..aku mula nak marah ada,,tetapi jenis aku payah nak marah orang nie...nasib baik ilmu didada banyak.if x x tahu lah nasib tokey n kedai gntg rambut 2 mcm maner...dan hari pagi tadi aku rasa malas sgt nak bangun pagi tetapi disebsbkan hari isnin permulaan kerja..aku tetap gagahkannya..aku rasa hari isnin lah yang paling malas nak bekerja...tetapi aku kerja bawah orang,,payah betul..nak juga kerja sendiri tetapi x tahu lagi bila....itu sahaja yang dapat saya coretkan....

tulisan mata dah kuyu :)



p/s:badan masih lagi lemah dan x bermaya,

2 comments: