Saturday, June 27, 2009

DURIAN ermm dont like sorry...





Sebut pasal durian..memang sekarang tengah musim durian lah.sebenarnya..aku memang dah xminat dalam makan durian,wat bubur ke,and tempoyak dan segala berkaitan dengan durian nie.sorry lah nak cakap..bukan x pernah makan dulu memang minat tetapi sekarang aku dah tak tahan bau dan aroma yang sungguh mengiurkan dan menghairahkan bagi setiap penggemar buah durian nie..semasa aku tulis nie..ade lah mamat yang jaga cc sedang mentekedarah bubur durian and baunya memang yang amat sungguh memilukan hidung aku....tapi aku terpaksa sebab cc kat sini caj hanya rm1.00 sejam.kalau aku keluarlah dari base aku.dan semalam aku ketemu dengan kawan aku di tempat kerjanya..nak dijamukan aku dengan buah durian,ermmm memang xpatut lah.tetapi aku x leh nak salahkan dia,dia pun x tahu yang aku dont like durian nie..die ckp durian tue,durian kahwin isi sedap kuning jer..tetapi aku menolak dengan rendah diri,kuning ker hijau ker durian 2..memang aku x berminat..bukan nak berlagak tetapi aku dah x boleh bau and makan buah durian dah.....

9 comments:

  1. haha samo lo kito.. kawe pon dop make duye.. haha.. apa aku merepek ni.. haha..

    ReplyDelete
  2. wugiiiiiiii.....
    wugiiiiiiii.....

    doyanzzz=bezzzzz

    huhu

    ReplyDelete
  3. akak masih boleh makan lg doyan ni...tp takleh makan bnyk2...cepat muak...sah la bau doyan ni memeningkan...

    btw, tempoyak amatlah best kalau masak lemak cili api sambal daun kayu....yummmyy...

    ReplyDelete
  4. ish... pening bila bau durian... 1km dah bole bau dah... sekse nyer hidup...

    ReplyDelete
  5. sokong sistucennnnnnnnnnnn....
    duyan = marbeles...

    ReplyDelete
  6. takmo sokong ween dgn dilla.....kuinin lg mabelessssss....hikhikkkk....

    doyan=peningles.....wakakakakakaka.....

    ReplyDelete
  7. Haha.. ape ni bro.. semua orang ckp durian best.. kite je yg xmakan.. haha..

    ReplyDelete
  8. wat jrry,kucenn,zahiera249,kak azz i dont like durian.wakakakakaka siyes walaupun banyak dikawasan ngan sewaktunyer...tapi buah kuinin memang best..hik3..

    ReplyDelete