Friday, June 3, 2011

Im still alive..

@hoyyyyyyyyyyyyyyy..bertemu lagi kita disini,dan hari ini terima kasih kepada kerana cuba sedaya upaya meng update blog yang mungkin bersarang labah2 atau kelawar..

Syukur kepada hadrat illahi kerana diberi peluang untuk saya menulis blog yang tidak seberapa nie..berikut ada yang menghantar email kepada saya yang akan saya jawab..

1)Kemana lama awak menghilang?
J) Saya masih lagi disini,cuba x berapa aktif,dan tiada cerita yang hendak diceritakan

2)Awak dah kahwin ker?atau kahwin lari??
J) Hahaha..lawak..saya masih belum berkahwin,(kenapa nak terai saya ker? wakakakaaa)
aku gelak jer..kahwin lari??? omg watpe saya nak wat mcm tue,baik saya kahwin lari berganti-ganti mcm wartawan bertanyakan soalan kepada artis..

3)Awak Frust eik?
J) hahahah nie lagi satu soalan buat saya geli dekat gusi..frust,setiap orang ada perasaan mcm 2..saya rasa maybe boleh kongsi atau tidak terpulang kepada individu.

4)team LIVERPOOL awak kalah ker?
J)Menang atau kalah im still with dis team..x mcm sesetengah org tue..mcm lalang xde prinsip..menang atau kalah adat pertandingan,dah nama bola itu bulat..YNWA

5)Apa perancangan saya?
J)Perlu ke saya bagitahu..maybe bukan lah masa yang sesuai...

Itu lah yang saya dapat jawab dengan perasaan bukan sepenuh hati,kalau jawab dengan sepenuh hati ada ker orang nak dengar luahan dan rintihan saya..Saya sama mcm orang lain berdiri di langit yang sama,dan bertijak dibumi yang nyata..

Moga berjumpa lagi...

2 comments: