Friday, June 10, 2011

Entah ler

Hari nie aku terjumpa fb adik tiri aku,ade juga fb dia eik.aku igt orang kl x main fb..aku pun dah add dia..tgok dia approve x..agak2 apalah perasaan dia..aku kadang2 malas nak ambil kisah,tapi mengenangkan darah daging sendiri..aku cuba untuk mengeratkan sirratulrahim(x tahu lah perasaan dia mcm maner,kalau ko baca pun harap2 adalah perasaan) walaupun lain mak..walaupun x seperti hubungan mcm dulu,kalau aku byk buat salah sekalipun aku tetap nak minta maaf..tak tahulah ko maafkan juga..its okay aku x kisah kalau apa yang aku buat dulu menyusahkan kan ko..jauh disudt hati aku nak berbuat demikian..walau ko benci sekalipun..aku tak kisah...dulu ada abah boleh lah,sekarang abah dah xde...itu ajer CORETAN RASA HATI INI..kalau berlanggar bahu sekalipun,ko x buat kisah,aku okay ajer..cuba nak memulihkan keadaan,kalau masih anggap aku ni sebagai abang ko..

3 comments:

  1. makluman: kalau ayah sama bukan tiri ye..itu adik kandung. bin/bte kan sama. kalo lain ayah iyelah adik tiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. sabar laa abeLonn... keep smiling...=)

    ReplyDelete