Sunday, May 17, 2009

Lone Ranger ke Kuale Kangsor

Pada hari semalam aku pergi lah ke bandar Kuale kangsor..biasalah merempit memakan masa 1 jam setengah..walaupun x berjanji ngan sesiapa,aku lone ranger jer pergi kesana..lepak2 kat gerai tepi sungai(x ingat plak nama gerai 2.)biasa lah kene laksa kuale,sampai mencubit jari.ekekekek.time aku pergi kesana tenang ajer..walaupun pelbagai masalah yang menimpa..hilang segalanya..sambil menghirup air kelapa..sambil tgk keindahan sungai tepi sg kuale.time aku dok layan perasaan tiba2 mamat gerai 2 pasang lah radio era,lagu nya pulak lagu Alyah.ermmmm memecah kesunyian dipetang hari 2...sebenarnya memang payah nak lepak2 sorang tapi kerana hajat 2 lah yang sampai pun sorang2..ingatkan nak ajak kawan2..tapi semuanya pergi dating..aku nie yang seorang terpaksalah pergi..nak post gambar kamera tertinggal plak..boleh lupa plak..xde life lah bila sorang2 kan.tapi sejak 8 tahun kat sini memang sorang pun..:)lepas makan saya pun pergilah melawat galeri diraja di bukit chandan..biasalah aku nie minat sejarah,nak tgk salasilah keturunan diraja negeri perak..setengah jam juga berada didalam tu..habis tu apalagi buat 2 round menyusuri Bandar Kuale Kangsor and then terus balik.dengan hati yang cukup tenang..(kalau x tenang pun siapa yang tahu)..setakat nielah post aku..

No comments:

Post a Comment