Monday, May 11, 2009

Aku dah malas nak fikir apa-apa lagi

Tiada apa-apa yang istimewa bagi diri aku..cuma yang boleh aku lakukan berserah kepadaNya.Banyak fikir yang bukan-bukan walaupun sekecil zarah..x mendatangkan hasil,cuma mendatangkan rasa luluh dihati,sakit hati,geram,nak maki ajer..tapi setiap org ada perasaan sebegitu.tapi aku rasa kehidupan aku macam2 semua orang nak tgk aku dilanda musibah dan pada masa itu dorunk bertepuk tangan..semua yang aku buat mesti ada sesetengah xsuka.adakah hidup ini hanya nak membahagiakan orang atau selalu menjadi tempat tohmahan,cacian,iri hati.if dorunk nak buat macam 2 kat aku.aku terima ajer.maybe sudah tercatat kehidupan ini dekat aku..aku rela..yang mampu aku lakukan,semoga diberi petunjuk..aku dah letih dengan apa yang aku tanggung.masa dan waktu telah dibazirkan walaupun kekecewaan,terasa hati,sakit hati,its all over..jangan bagi aku pening lagi.jangan minta apa-apa lagi..cukuplah derita yang aku tanggung sekarang ini.maybe nasib buruk selalu menyebelahi aku.


p/s: tiada kene mengena yang hidup ataupun yang mati..ini adalah karya sendiri,if terasa saya minta maaf n xde niatpun tetapi saya kena post juga..what i feel..

No comments:

Post a Comment