Thursday, April 9, 2009

Bebanan kerja +Masih ada yang Sayang



Hari isnin sampai rabu merupakan hari tekanan dan bebanan kerja yang menimbun bagi aku sebgai seorang pekerja yang berdedikasi(maybe lah kot or tak)semua kerja aku buat tapi orang lain yang mendapat nama,bukan nak berkira tetapi selalu sangat mcm tu..dier ingat aku robot ker or citer naruto yang mempunyai kuasa bagi mengatasi masalah.tapi aku kuatkan juga....dan ditambah juga blog nie semalam hilang entah kemana..naik angin aku dibuatnyer...mujurlah bila aku buka hari ini..boleh update..if x sakit jiwa dtg kembali



Selepas bebanan kerja menimbun dan ditambah dengan someone yang masih sayang kat aku,kawan-kawan,family?????? i dont think so..and someone special bagi diri saya..caring,sharing all about her..nanti lah aku citer eik..hek3..

2 comments:

  1. ekekekeke...
    sapekah HERR ituuu?
    jengjengjeng...
    cptlaa btaw ankel swapppppppp.........

    ReplyDelete
  2. saper la yer........ tk sabar nk dgr citer2 menarik nie swap...

    ReplyDelete